Wednesday, August 20, 2008

Malam ni...


Mlm ni pukul 11.30 bertolak dari MoF ke Kangar..
karang pas keje, blk umah umi jap teman die kemas2 baju..
bwk die blk umah aku..
baju aku x packing lagi...hmmm
Umi kemaen suka nak pegi Kangar sbb ada "B" dia..hehe mesti malu2 naek satu bas nanti!

Mlm ni pukul 11.00 tolak dari umah aku ke opis..
aku akan berada di kangar sampai ahad..

Mlm ni ada bunga api yang Kanada plak..tgk dari umah aku jelah boleh nampak..hehe (kalu die x maen rendah lah cam China haritu..puas aku dgn kak nini intai..x nampak2)!

Mlm ni pukul 10.00 ada citer Emily Rose kat tb2 (citer yg aku tunggu2 & nak tgk sgt selama ni).. mesti seram giler!

3 comments:

ummi aishah said...

awat nya kata ummi lagu tu...
ingt ummi sonok sgt ek..mana da...
alah akk ne...main2 je lah dgn "B' tu...dia bkn nk kat um pun..um jer yg usha dia dulu...

axie said...

hrmm yelah..
ada jodoh x ke mana..
ye x??
org nak tlong x nak...

ummi aishah said...

haha.....
nk tolong ek...hehe..
malu la..
haha..
malu2 tapi mau....
hehe...
tak nk la..umii ne sengal sikit..akk tak tau ummi slalu knakn dia..
ajak g PD lah, kata ummi nk pindah la..
haha...sbb tu dia tk nk kaan um..sbb um ne ska main2kn dia..
hehe...tak da jodoh la tu..haha..
ntah2 dia jumpa ag lawa pada ummi..;)