Thursday, February 26, 2009

Saya akan berpindah

Hari Sabtu ini, saya dan bebudak umah akan berpindah membawa haluan masing-masing..cewah!! Bukan apa, semua dah nak kawen, so kitaorang berpakat nak keluar dari umah itu.. Kak nini akan berpindah ke kuarters yang dia baru dapat kat presint 9, Za duduk dengan akak dia sementara waktu, Kak Lin duduk dengan family dia kat Gombak sebelum kawen dan saya??? Saya akan berpindah ke rumah dak Ein buat sementara waktu sebelum berkawen.

Tinggal 2 hari je lagi sebelum berpindah..dah 2 tahun tinggal di rumah ini..sob..sob..
Bilik tido saya, saya belum kemas apa-apa barang lagi..

Oh, saya dah dapat kuarters kat presint 14, saya akan tinggal di situ selepas saya berkawen =)Cuma saya tak puas hati sebab kuarters tu, tiada balkoni =(
Cuma yang ada balkoni kat daput untuk sidai kain..So macam terperap lah sikit, umah itu..

pandangan hadapan..itu bukan balkoni, itu tempat letak air-cond

balkoni kat daput untuk sidai baju

Saya di Blok A, za di Blok A, kak lin di Blok B...hehe, semua bebudak umah dapat kat sini cuma kak nini jek di Presint 9..Nombor umah saya dengan za pun sama, yang bezanya saya di tingkat 11, za di tingkat 10. So, kalau saya lompat-lompat atau hentak-hentak kaki kompem dia dengar..hehe..Kalau suami dia outstation boleh dia tido umah saya & kalau mr w outstation boleh saya tido umah dia..(Wah..berangan!!) Semua perkara yang saya katakan itu tidak akan berlaku kerana beliau dah tolak kuaters itu kerana teman akak dia (suami akak dia kat luar negara) & lagipun dia maybe kawen tahun depan..

Saya dapat tangkap luar bangunan sajo..sebab kunci belum dapat lagi.. Majlis penyerahan kunci kuarters itu akan diadakan pada 3 MaC 2009.. Saya tak sabar nak tengok bentuk keadaan di dalam rumah itu..adakah besar?? adakah kecikk?? adakah bersegi-segi??? Wah..terujanya!!!

7 comments:

Norizah Ibrahim said...

waahh..pasni bleh la izah bwk danish p jalan2 umah azie sbb umah azie dpn blok izah!!

hehehehe...

axie said...

pastu azie jalan-jalan umah izah.. izah buat makan yek..haha =D

Eyza amk said...

eh... belom kawen pun dah dpt kuarters ek skang... wah... senangnya korang... kami dulu slagi x dpt surat kawen meamng x leh apply...aperpun slamat pindah lah....

masniza mahmud said...

ewah2!! banyak pulak cite psl za ni... hahahahhaah




sedey la nk pindah =(

Madamme Anne said...

wah bestnyer koprang..
aku yg kayt cni duk memerap sorang2..
:-( sedih2..

nasib baik umah mak n kakak2 dkt..

axie said...

to kak niza : a'ah kuarters byk kot..pastu yang bujang-bujang pun boleh duk seumah sorang..

to za : muahaha!! yang tak tahan ayat "SUAMI" tu...haha

to anne :tak pelah dekat dengan family setiap hari boleh balik, bestnyer macamtu!

masniza mahmud said...

ha..tau xpe!! ahahahah blagak mcm da kawen! :p