Friday, March 20, 2009

Belon Panas


Petang semalam ein & family ajak pergi tengok belon panas ini.. tapi saya penat, baru balik keje (ein cuti)Diorang dah pergi, ein tetiba msg "azie cepat tengok belon panas kat balkoni, best! rugi ko tak pergi" So saya pun berlari ke balkoni & tengok belon panas yang banyak giler berterbangan.. Ein kata international punya belon panas ini, so bermacam-macam negara ada.. Saya tak tau sama ada ia pertandingan atau pertunjukan tapi ianya sampai ahad ini.. Sapa-sapa nak tengok belon panas ini boleh lah datang & bermacam-macam aktiviti lain ada.. Saya tangkap guna handphone sajo..kalau tak, boleh zoom orang yang duduk dalam bakul itu..hehe


belon ini comeii

belon burung merak ini cantik & besar sangat

tapi makin lama makin hampir dengan saya, biar betul belon ni

tengok, dia lintas atas kepala saya sajo..

ini belon dari malaysia, tiba-tiba mendarat kat padang depan umah ini..tak tau samada gas habis atau belon bocor..hehe

3 comments:

Khairul Annas Musa said...

waah best nyerr...boleh naik ke belon tu???

..KhamS.. said...

bestnyer!!
tp sy xdpt nk tgk...
waaa....

axie said...

en. khairul : boleh..tapi rasanya naik ke atas sekejap saja & diikat dengan tali (kawan-kawan ckp) Yg berterbangan tu, orang-orang yg pro saja

che kams : baliklah cepat..hehe