Thursday, March 12, 2009

CambeSt

Belek-belek buku adress kengkawan lama (time poli jek)..Sangat penting! simpan buku itu, bila nak kawen ke, apa ke..tengok adress diorang kat buku itu sajo.. tapi tak lengkap pun, hanya beberapa kerat je yang tulis & alamat diorang sekarang ni betul ke tidak, entah-entah dah pindah.. Yelah buku tu dari tahun 2003 lagi..Dah 6 tahun..Pasal buku itu saya cerita di entry lain yek..ini saya mau cerita pasal sindrom ayat "CAMBEST" yang terdapat dalam buku itu..
Masa itu, kami bebudak hostel bilik C313, C314 & C315, aras 3, blok C, kamsis A, Polisas, terpengaruh dengan majalah Utopia yang selalu di beli oleh Sumaiyah (rindu sangat sama dia)..Kebanyakan semua nak tulis ayat CAMBEST itu, nak bercakap pun mesti ada perkataan CAMBEST..hehe..kelakar bila ingat balik =)

tuan punya buku yang mula dulu..hehe

ini dari sumaiyah budak perak..kat mana entah dia sekarang

ini ain budak johor, dah lama tak jumpa dia, semalam try google nama dia, dia keje Perbadanan Putrajaya sajo..heh! dekat jek dengan opis saya..

ini jumie..sapa tak kenal jumie kan..

ini ecah budak seremban..sekarang sambung belajar lagi

2 comments:

MiSz eiN said...

saya da tgk da buku nie. mmg sume pn gune ayat "cambest" huhuh..heran2. ;p

axie said...

hehe