Wednesday, March 11, 2009

Kad untuk kawan-kawan

Sekarang saya dalam proses mengumpul alamat..Yang mana dah lengkap, saya print tampal di sampul kad.. Yang mana yang dekat-dekat, saya just print nama sajo... Sapa-sapa belum tinggalkan alamat sila tinggalkan alamat di sini... sekarang saya tengah buat untuk kawan sekolah, kawan poli, kawan volleyball, kawan friendster & untuk bebudak bahagian saya belum buat lagi..

telah siap di sampul, tunggu mr w beli setem sajo

5 comments:

lasayee said...

jgn lufer kad tuk kami kat penang yer...

MiSz eiN said...

yeay!! saya org pertama kamu bg kan3!!! da dapat da dulu. pos jap je da sampai!! ;p

axie said...

lei : untuk orang penang semua dah selesai, tinggal nak pos jek =)

ein : yelah, kad baru sampai, belum lipat lagi, dah mintak..hehe

**Yatie** said...

azie, jgn lupa kami at perolehan ni yer...

axie said...

kak t : korang punye pun dah siap jugak, nanti azie gi jalan perolehan yekk..