Wednesday, March 4, 2009

Umah saya

Semalam saya dah ambik kunci kuarters..Nasib baik pergi dalam tengahari, tak ramai orang kat sana..So submit borang, tak sampai sepuloh minit dah dapat kunci.. Kat sana jugak ada dibuka kaunter Astro & Streamyx

sapa-sapa nak pasang intenet kat umah bolehlah daftar kat sini

surau..landskap kat surau ni cantik sangat

jalan menuju ke rumah saya, agak scary sikit..kena bukak lampu baru terang kot

ini hall, lorong kanan tu ada 3 bilik tido kat situ & bilik air tetamu

ambik pic hall dari posisi lain

3 biilik itu dekat-dekat macam ni

bilik utama & bilik air

saya rasa bilik utama ini macam kecik, tapi dak Ein kata besar..

bilik no. 2

bilik no. 3

bilik air tetamu

dapur

tempat sidai baju

stor

Saya berpuas hati dengan rumah ini walaupun tiada balkoni =(
Bila nak cuci umah ni?? hujung minggu ni balik kampung maybe minggu depan kot.. So, gadis cuci yang dah buat perjanjian sila bersedia..wahaha =D

11 comments:

MiSz eiN said...

sape la agknye yang malang tue kan kena tolong..wakaka

masniza mahmud said...

wakakakak!!! gadis cuci kunun! :p ok2, kami bersedia =) besar gak tu, tp dapur kecik ckit kn dari umah kaknini

axie said...

misz ein : ehem2..paham-paham jelah kan..haha

masniza : ok bantuan za diperlukan, nanti kite suh mr w belanja DOMINOS..haha =D

mr w said...

tiket f1 dulu...baru blh dpt dominos...

amni adam said...

azie,,nk mintak tlg..
1) bleh bg no fon umah azie di pinggiran putra x?

2) nak tau kedai azie tempah kad di pertama komplex..kalo ada, fon no skali..

sedih,,apply kuarters xdapat2 lg...sob..sob..

bg no fon azie bleh?
ym amni -oreo_alin@yahoo.com-

axie said...

amni

1) no fon umah?? try tanya za..tapi umah tu, tuan umah tak nak bagi sewa dah dia nak renovate rasanya

2)kedai tempah kad "Glorious" Lot 2-100, 2nd Floor Pertama COmplex
tel : 03-2691 0939


bulan berapa apply kuarters??
no fon nanti azie send kat email =)

amni adam said...

thanks a lot azie..u help me much..

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

cik azie sayang! xpe.. jangan posss. takot xsampai. nnt kita jumpa okeyy! saya mahu pulang... hehehe..

Madamme Anne said...

mrs will be..
ni add anne yer..
tgkt 4,wisma delima
jln hj abd aziz
25000 kuantan, phg..
sng bg opis.. kat umah takut kena mkn dek kambing.. hehehe

..KhamS.. said...

KHAMSIAH BINTI MUSTAFA
SURUHANJAYA TINGGI MALAYSIA
NO. 61, SIMPANG 336, JALAN KEBANGSAAN, BANDAR SERI BEGAWAN BS8675 NEGARA BRUNEI DARUSSALAM.

axie said...

ok thanks