Wednesday, July 22, 2009

Mengidam ke??

2 minggu sekali, mesti akan terjah ke Restoran Limau Nipis di Bangi..

Bukannya nak makan sangat..tapi cuma nak minum air ni,

Air Limau Nipis Special

Bila dah dapat minum air ni, kompem kenyang...tak makan nasi pun tak pe..haha :D

Ini bukan mengidam okay..sebelum kawen lagi memang selalu ke kedai itu, untuk minum air ni..

1st time minum..perghh!! rasanya sedap giler..rasa nak mintak lagi, padahal satu gelas tu dah banyak okay..ditambah dengan jeli-jeli kaler hijau + eskrem vanila..memang syoklah!

Tapi semalam Dak Wani pesan, jangan minum banyak sangat air nie sebab tajam..3 bulan ke atas baru okay...kenalah bertahan sikit lepas ni..

p/s : suka makan eskrem trafic light sejak peknen :)

13 comments:

..KhamS.. said...

cam sedap jer air tuh!
tp terpksa tahan sbb takot mau minum ais...tggu 2 3 bulan lg br brani...huhuhu

nnt blk mesia mau minum gak lah...ekekeke

YuNaKo :) said...

Lookz yummy :)

YuNaKo :) said...

lookz yummy :)

masniza mahmud said...

fuhh!mg terlior la tgk air die y sedap tuh! nyumnyum!!

axie said...

..Khams : hehe..nanti blk malaysia pegilah..best tau

YuNaKo :) : yes..slurpp..slurpp ;)

masniza mahmud : haha..tulah pasal..dengan eksremnya..mmg syoklah

♥♥ n.i.s.s.a ♥♥ said...

nak jugakkkkk air limau tuhhh!

axie said...

haha..tak boleh..kena tahan ;)
balik malaysia baru boleh..

MY HEART said...

Rupa air ini memang mengagumkan.. bagaimanakah rasanya?? Hehhehe

Salam ziarah dik.. meh tukau2 link meh...

axie said...

rasanya??
sodap sangat!hehe
rasa mcm limau nipis, pastu manis2 sbb ada eksremm..iskk ye ke?? yelah kot ;)

salam perkenalan, jenguklah selalu ye kak

bing jie said...

azie...kat mana restoran limau nipis ni? akak nak try air tu..mmm yummy..mcm sedap j...

axie said...

hoho
ramai yg berminat ek..
dekat dpn pkns & mcd
ada kedai byk2 kat situ kan, ha situlah

MiSz eiN said...

asal i xpenah bace pon eh entry nieh?
oooo ms tue i xlayan sgt kot blog ek
hehe

axie said...

eh baru nak komeng kat sini??
dari i mengandung smpai hafiy dah setahun tau entry ni..