Thursday, October 7, 2010

Miss my blog!

Hehe
ntah apa-apa kan?
tetiba rindu kat belog..
rindu nak taip macam dolu-dolu..
tapi nak cerita pasal apa ek?
cerita pasal anak lah kot..

Hafiy sekarang dah 7 bulan lebih
dah start angkat-angkat punggung
tapi tak merangkak pun lagi..


dah duduk dalam walker, tapi sekejap jekk.. pastu mintak dukung..

Dah pandai lambai tangan... (tapi ikot mood)
Dah pandai panggil "mamamamamamamama"
Dah kenal orang dah..kalau hantar nursery mesti nanges sejak akhir-akhir ni..












sangat suka main bawah kabinet tv ni...
kalau dah lekat tak boleh keluar, baru dia nanges








Masih menjelir lidah..itu trademark dia..haha :D
Suka senyum..bangun-bangun tido, ehek-ehek sekejap pastu senyum..ini mesti ikot mama..Opps!
Tak boleh nampak orang makan..pastu mulalah buat aksi kunyah mulut dia..















sangat suka berjalan...asal bukak pintu nak keluar rumah dia dah sengeh-sengeh sambil goyang-goyang kaki..lagi satu kalau dah berjalan,

tak minum susu pun takpe..elok jek senyap.. kalau duk umah tak pegi mana-mana merengek jelah jawabnya...

p/s : tak sabar nak tengok hafiy merangkak, tapi sampai sekarang tak merangkak pun lagi...mama dia kan main excited..budak depan umah, anak dia 5 bulan lebih dah merangkak...hafiy 5 bulan baru meniarap...hehe

12 comments:

MiSz eiN said...

haha. mimpi ape nih mlm td. pg2 update belog?

-Sara- said...

ehehe..berat montot ek hafiy ni.. :)

* eh azie nii rjin2la update blog slalu yee.. :)

axie said...

misz ein : i dapat hidayah ;)

axie said...

sara : maybe kot berat montot.. lagi satu botol susu malas nak pegang..hehe

dakcik said...

eh..tetibe kan update belog..terkezut i..hahahaha..

p/s : rajin2 la update pasnie..citer pasal afiy suke ngorat dania..hahaha

waniepaez said...

ajila, hehhe..kite berdua same..mls nk update..hehehe..xdak idea cm dakcik..:)
apepon i suko bce blog org, nk taip kt blog sendiri jek mls..ehehe

~~zaa~~ said...

wah!! azie update blog!!!! :p

are-za said...

welcome back...ado semangat baru doh tue...tahniah!!


eeeee..geram lah tgk anok azie nih...bam bam!!

are-za said...

welcome back...ado semangat baru doh tue...tahniah!!


eeeee..geram lah tgk anok azie nih...bam bam!!

Iena Yusof said...

bokan dapat hidayah..tapi hidayah FB da kena blocked kat opis..keh keh keh.....

axie said...

dakcik :hehe...nak citer itu budak ber2 selalu sakit sama2

wani : samalah kite takdek idea..nape ntah

zaa : im coming...hehe (fb tak leh bukak kan)

are-za : semangatlah sangat kan...haha

kak ina : kurang hasam! :D

axie said...

dakcik :hehe...nak citer itu budak ber2 selalu sakit sama2

wani : samalah kite takdek idea..nape ntah

zaa : im coming...hehe (fb tak leh bukak kan)

are-za : semangatlah sangat kan...haha

kak ina : kurang hasam! :D