Thursday, November 11, 2010

Weekend wif family

Cerita ni pun dah 2 minggu lepas punya...
I selalu lambat update kan??
Banyak lagi cerita pending ni...hehe
Takpe-takpe slow-slow :)

Kan family i datang dari Tganu..
Kan we oll rancang adik beradik buat suprise untuk mak i..
Dah beli kek bagai...
Nyalakan lilin...


Along & kak dila (tudung biru)


Kek untuk mak i

Tepon mak i suruh bukak pintu...
Mak i tak layan...
Alih-alih ayah i yang bukak pintu...
Ayah i memang tak tau pasal suprise ni..
Hehe...tak menjadi sangat suprise...
Pastu asyik gelakkan kak dila, sebab dia beria-ria berlari-lari bawak kek pergi depan pintu...
hehehe :D
Oh! kak dila ni kakar ipar i..


Tok aboh & hafiy...tok aboh yang eksited...tok aboh punya tunggu bulan 3 ni okay..


Mama & hafiy..sebenarnya mama hafiy tengah sakit kepala ni..

Pastu nyanyi-nyanyi lagu..
Mak i sebak...
Kak dila dah kesat-kesat air mata...
I ok jekkk...hehe


Time bukak hadiah, ayat pertama yang kuar..."kenapa tak beli handbeg???" boleh???

Mak i tu memang..
Asyik-asyik handbeg jek tau..
Esoknya pergi makan Ayam Penyet & terus ke IKEA (bebudak PF ni sikit-sikit IKEA, takdek tempat lain ke???)


budak yang eksited dapat berjalan...


Gigit-gigit mainan dia..(eh perlu ke tulis???) hehe


1st time duk dalam trolley


Bagus jek diam...


Walaupun mata mengantuk & lapar...tak merengek pun...coz suka berjalan...sebijik cam mama..hehe

7 comments:

-Sara- said...

oo kaki jln cm mama die jgk ye? ehehe :)

axie said...

yup ikot mama :)

dakcik said...

hahaha..xde tmpt lain ke nk p..asik2 IKEA..:P

mama die mmg kuat berjalan..hahaha

axie said...

tulah kan IKEA, IKEA, IKEA
nak masuk KL i tak tau jalan..haha :D

waniepaez said...

wah, afiy da keras ek, leh duk lam troli da:P Hepy Belated bufday Acik:Phehee..tetibe boleh?haha:)

update lagik tau story y pending:P

axie said...

hehe byk pending..
nak cerita besday qashe plak nanti

~~*Lady Salwa*~~ said...

comelnya hafiy... geram je tengok pipi dia... rasa cam nak gigit2 je... hehe