Thursday, December 16, 2010

Heppy 2nd Anniversary Wani ♥ Paiz = Damia Qaisara

Wani buat plan mengejut pagi-pagi sabtu, minta semua PF datang umah dia lepas asar...
Tapi dakcik kat kuantan balik kampung..
Dak ein outstation kat melaka, opis dia punya event..
So i jelah yang ada...hehehe


kek anniversary... nasi ayam hainan i lupa tangkap..sedap chef masak (abang wani)


sedang beramah-mesra..eh bukan, budak dua orang ni asyik bergaduh jekk..sorang tarik baju, sorang tarik rambut..hish!


mencari mangsa untuk tarik rambut & lempang orang...


sakit woo.. dia lempang ..lagi kita sakit, lagi dia buat...


apesal kereta qaseh besar, keta saya kecik??


takpelah saya punya ada telefon


jom kita lumba


pasangan mempelai...


hepy anniversay u olls!


Qaseh nangis nak kek besar

budak comot ni suka sangat makan kek..padahal alergik telur...tapi orang tak bagi dia mengamok...pastu abes naik merah-merah kat mulut dia...

ermm..sedapnya...!


dah pandai buat senyuman kenyit mata macam ni..


mana ntah dia belajar...hehe

9 comments:

-Sara- said...

olo2 tomeinye hafiy wt muke cmtu! geram! :)

~~zaa~~ said...

hehehehe comel sgt hafiy kenyit mata! ank cine mane tah ni! :p

~SHiLA~ said...

ala hafiy da mrangkak ek..
danish xmerangkak pn..bontot ngn dade pn xde da nk angkat²..asihh

axie said...

sara : tak tahu mana dia belajar sara..balik2 sekolah jekk tetiba dia buat..

zaa : haha..cina lah sangatt..

shila : aah, hafiy dah merangkak lama dah jugakk..danish malas lagilah tu..takpon dia nak terus jalan kot

Iena Yusof said...

Azie, kalu nak tau rupa azie waktu gelak cam afiy tu laa...gambar paling last sekalik..he he he....Anyway Heppi Betday...kata kat wadi bulan 2 tahun depan my betday..nok gok bunger..he he he....

MiSz eiN said...

bencik ar mkn kek time i xdop!!
:p
comey giler hafiy wat kenyit mata!!
:D

axie said...

kak ina : suh en.ipin beli gok..mcm fizah bero buat =D

cik sab : tulah u kan gila kek..rugi ooo..tak habis kek besar sangat..hehe

are-za said...

comey sguh dak hafiy wat muke gitu..

dh la bam2...eee...geram tau..

axie said...

hehe..i pun x tahu mana dia belajar..