Monday, February 14, 2011

Alhamdulilah..rezeki Hafiy ;)

I saja cuba-cuba masuk Peraduan Bayi Bulan Ini kat www.majalahpama.com.my
I masuk kan pic bawah ni..
I suka sangat pic ni


pic ni jugak i letak kat belog...pic ni jugak i letak kat desktop background opis :)


So, i godek-godek dengan kak sha (kawan opis i) untuk zoom tang muka & kecikkan sikit..
Pastu terus hantar..
Penyertaan ramai giler okay!
Baby pulak semua comei-comei..
I ingatkan memang takdek harapan dah..
Siap i mimpi-mimpi hafiy menang..boleh??
Menantu i si sofea tu pun masuk...hehe :)

Jumaat baru-baru ni result keluar..
Terkejut i wok...
Muka hafiy terpampang kat situ...hehe
Walaupun saguhati kedua..
Tapi i suka sangat!!!!! (mama dia over sokmo)

TQ kepada semua yang mengundi Hafiy & tak berhenti klik-klik-klik kat Hafiy ;)

16 comments:

fatenton said...

patutnye dpt first prize la.. comel gileee :)

MiSz eiN said...

klu dapat tunjuk full lg smart pic hafiy y nih

axie said...

faten : baby lain byk sgt yg comei..
pengadil pun tak tahu nak pilih mana satu..hehe

axie said...

misz ein : pic tu besar sgt wok..
tapi kan i ingat dia suh letak pic muka jek..kalau tak i letak satu badan..hehe

dakcik said...

wahhh..menantu i menang!!! xpe2 wpon Sofea xmenang janji menantu menang (ckp ayah mertua) hahahaha

comel gilak baby2 yg masuk contest nie kan?

-Sara- said...

hafiy mmg comey mcm mak die lah! :)

are-za said...

mmg patot mene lah..

so cute hafiy..geram nk cubit pp bam2 die..

axie said...

dakcik: besan yg over tau! haha :D

axie said...

sara : mak dia comei?? hahaha

axie said...

are-za : nanti azie bawak jupe azza..

waniepaez said...

dak afiy mmg mkn gambor:pehehe..sgt2 comei n ensem:)

bunga_ros said...

Tahniah Hafiy ngan mama ia yg berusaha.. cumil..!!

bonda dadif aka akish said...

congrats yunk....tak sempat nk klik2..

=)

salam kenal yunk..

axie said...

wani : nak menantukan hafiy x?

axie said...

ros : tq dear :)

axie said...

bonda dadif : hi dear, salam perkenalan jugak :)