Friday, February 25, 2011

My Izzul Hafiy is 1 year old today :)


Hari ni, genap umur Hafiy setahun :)
Selamat hari lahir sayang...
Semoga jadi anak yang soleh & berjaya di dunia dan akhirat..Insyallah ;)
Sekejap jek masa berlalu...
Sekejap jek Hafiy dah setahun..


Sekarang dah macam-macam dia pandai..
  • suka joget..pantang dengar lagu, dia akan hingguk-hingguk kepala dengan badan..

  • kalau dengan kite berzikir, dia akan gerakkan badan ke depan & ke belakang...

  • dah pandai turun katil sendiri..

  • selalu nangis kalau hantar pergi taska...

  • suka makan...pantang tengok orang makan, semua nak...tak bagi dia menjerit...

  • kalau dengar apa-apa benda terkejut atau bising dia akan nganga mulut sambil kata "ha...ha..ha."

  • kalau nampak kereta dia akan sebut "tete...tete"

  • tak boleh tinggal dia sorang-sorang, mesti mama @ papa kena ada depan mata.. sambil main mainan sambil tengok-tengok mama papa dia...kalau hilang..terus campak mainan, pastu nanges!

  • masih belum berjalan tanpa bantuan...

  • kalau mama @ papa dia mandi, dia sibuk ketuk bilik air suh bukak...

Jom tengok pic-pic kat bawah ni, ketika mama dia sibuk packing goodies untuk dibagi kawan-kawan dia kat taska


hafiy nak tolong mama ni...



banyaknya nak kena packing...



hafiy makan dululah okey...



yeay dah siap...

Nakal okey budak kecik ni, mama dia sibuk packing, di sibuk sepahkan...heh!


1st hadiah besday hafiy...TQ Tok Aboh :)


"cepatlah mama pasang"



tengah tengok papa dia pasang..



testing...testing....



cepat jalan ek sayang...

10 comments:

-Sara- said...

happy bufday hafiy, comellah hafiy ni :)

~SHiLA~ said...

epy befdei hafiy :)
jap je ank kite da setawun kn :D

dakcik said...

hepi besday afiy!!

esok mama sofea bg adiah yek!!

wah dpt tete la..boleh lumbe dgn sofea nti..hahaha

axie said...

sara : TQ sara :)

axie said...

shila : yup sekejap jek dah setahun..masa belalu begitu pantas

axie said...

dakcik : tete hafiy tecik jelah.. hafiy tak sampai kaki lagi nak beli beskal cam sofea

Nurezail said...

Happy birthday hafiy...:)
Sama tarikh ngan licha....
sama pe'el ngan licha....
xleh tinggal dia sorang2...mesti nanges...

JilLL heyrie ♥ mika said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY HAFIY :)

DON'T WORRY AZIE, MIKA PON BELOM JALAN LAGIK, TAK KESAH CEPAT OR LAMBAT AS LONG DIE ORANG HEALTHY :)

axie said...

TQ mama licha :)

axie said...

Mika pon belum ek?? lelaki mmg lambat kot ek..