Wednesday, February 9, 2011

Satu untuk hafiy, satu untuk papa :)

Ce uolls tengok pic ni...
Kan main lagi kan 2 beranak ni duk posing atas kerusi ni...
Satu kerusi besar untuk papa..
Satu kerusi kecik untuk hafiy..
So sweet :) (ecece mama dia yang over)
Orang yang lalu-lalang pun sengih jek tengok i duk tangkap pic ni...

Tempat Kejadian : Carrefour, Alamanda

13 comments:

-Sara- said...

ehehe, mmg sweet, tp dh elok posing tu kosinye beli ke x? hehe :D

axie said...

kosinya tak mampu nak beli...
kalau tak kena lah beli dua2...satu kecik, satu besar..hehe

~~zaa~~ said...

afiy comel!! makin debab! :p

MiSz eiN said...

udah basi u nggak!!!!!
larikkk!!!!!!!!!
;D

dakcik said...

wow..u hapdet belog..ha kan i kate u mesti ade citer punye..saje jek wat xdok idea..hehehe

beli la kusi tue..mcm sweet jek menantu i duk ..hehe

III bDkNaKaL III said...

alalala hafiy...tomeynye....like papa, like son!mama jgn jeles lak!hihi....

axie said...

za : kat luar tak debab mana pun zaa :)

cik sab : tak pe...gambar tak basi..hehe

dakcik : ayo...mama mentua lah kena belikan...

aina : hehe...tapi muka like mama tau.. ;P

saudagar kampong said...

tapi memang nampak debab... hehehe

axie said...

dalam gambar kot..hehe

Madamme Anne said...

comelnyer hafiy..... cute gler... nak nyer la cubit pipi dia tuh...

axie said...

nanti kena mrh dgn dia..dia dah pandai mrh org sekarang..hehe

are-za said...

comey jer hafiy wak muke gitu...

pandai posing tuh..

axie said...

sebenarnya dia nak lari tu...