Monday, March 14, 2011

Runsinglah wok

Rambut i ni ha...
Setiap hari gugur..
Bukan sikit wok..
Banyak!!

Ikotkan i start keguguran rambut yang teruk lepas bersalinkan hafiy..
Sebelum-sebelum ni pun gugur..
Tapi gugur yang normal je lah kan..
Ingatkan bila hafiy 5,6 bulan makin kurang lah gugur..
Ini hafiy dah setahun..
I masih mengalami keguguran rambut yang terok!
Banyak wok!
Merata-rata kat lantai..

I try google (i kan obses sikit dengan google ;))
Ada yang cakap sebab hormon..
Tapi, akan balik ke normal bila anak dah 7,8 bulan..
Tapi i tetap sama :(

Ada yang cadangkan pakai syampoo Clear kaler orange..
Suh i pun gigih pergi beli..
Tetap sama lah wok...
Camana ni uols?? ciput dah rambut i ;(

12 comments:

MiSz eiN said...

carik syampoo brand NATUR(cer google)
dia berasaskan herba
i penah cube pkai ms rmbut i gugur teruk dulu
igt x

dakcik said...

ala..i pun gugur gak rambutnya..byk giler! tp nape rambut i still byk & lebat!!!!


p/s : u amek rmbut i la ckit eh..hehe

dianizan said...

i pun mengalami masalh yg sama..gugur yg teruk..skali sikat rambut penuh kat sikat..sikat rambut tu dah jadik mcm mesin cukur rambut dah..

-Sara- said...

azie, samelah sara pon.. penuh kat katil, lantai, blik air.. xsuke! :(

axie said...

miszein: tak jupe wok..u beli kat mana?

axie said...

dakcik : rambot u stail lebat..rambut i ni yg nipis dah..

axie said...

dianizan : tulah..u x try ke tukar syampoo2?? i try jadik pun

axie said...

sara : yup..kat katil pagi2 kena kutip rambut dulu...iskk

MiSz eiN said...

DAH DPT BLM NATUR?

axie said...

belom
banyak sangat kat kiosk2 tu..
pening kepala i nak cari

MiSz eiN said...

xper. nnt klu i terjumpe i belikan.
pastu claim ek
haha

axie said...

ok :)