Monday, April 4, 2011

Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing...

Eceh! tajuk??
Siap peribahasa...

I busy sket wok..
Tak sempat nak bukak belog..
Tak sempat nak blog walking lagi nih..
Tapi tangan i dah gatal jugak nih..hehe
Sebab tu updet jugak ;)

Badan i sakit-sakit ni..
Sabtu baru-baru ni, ada lawan volleybol dengan PNMB..
Ate, kome dah berbulan-bulan tak bersukan (tangan goyang cam usop wilcha)

Sabtu tu,
I start sukan dari pukul 7.30 pagi sampai 3.00 petang..
Hafiy tinggal dengan papa dia..
Lagipun papa nak bawak hafiy pergi kenduri kat Bangi tengahari tu..
Pagi tu, i kemas-kemas umah..
Pung pang pung pang kat dapur buat jemput bilis..
Sarapan untuk mereka berdua..

Time nak kunci umah, baru teringat???!!
Rupanya jemput bilis yang terhidang elok bawah tudung saji tu, lupa letak garam!!
Tawar lah ork rasanya??hehe

Balik umah petang tu..
Umah macam tongkang pecah!!
Mainan hafiy bersepah-sepah..
Tapi, jemput bilis tinggal seketul dua jek..hehe ;P

Malam, papa pulak lawan futsal..
Tinggal mama berdua dengan hafiy pulak kat umah...
Sesuai ke tajuk ke atas tu???
Lantaklah..hehe

6 comments:

MiSz eiN said...

kena lah tue tajuknye.
hafiy kan dah berat skrg.ekekeke

ap? u wat ejjemput xletak garam?
sob..sobbb...

-Sara- said...

ehehe, kire bolehlaa tajuk tuu.. :)

dakcik said...

wah kemain pung pang pung pang rupenya tawar hebei !! kahkahkah...

xsesuai wok tajuk tue..hahahaha =)

axie said...

miszein : tulah..i pikir hafiy pon berat..tu buat tajuk berat tu :P

i lupe wok gram tuh..tapi licin..hehe

axie said...

sara : ok jek kan?? saja nak peribahasa :)

axie said...

dakcik : pung pang pung pang mcm terror..rupanya x letak garam..hehe..
sesuwaiilahh..