Wednesday, April 20, 2011

Kerana mu 5s..

Hai wok..
Uolls perasan tak PF asyik guna perkataan 'wok' jek lately..hehe
Nanti i cerita kat entry lain okay :)

Hari i nak cerita pasal 5s..
Sebab tu i jarang update belog dah sekarang nih..
Jarang komen blog uols..
Jarang blogwalking..
Sibuk buat 5s nilah...

Aiyoo pening kepala i wok..
Ini tahun ke-3 5s kat opis i nih..
I pulak jadi AJK surau tahun ni..
Sorang-sorang pulak tu..

Terkontang-kanting..
Tertonggeng-tonggek..
Buat 5s nih..

Mende nilah i duk buat uols..


Meh zoom sikit..
Kata-kata tu i ambik kat iluvislam.com..
Atas saranan dakcik..
TQ wok..


Ini pulak jam solat yang i buat..comel ke tidok??


Setelah digantung..hehehe

12 comments:

dianizan said...

i duk kat pahang ni perkataan wok tu glamer la...makcik2 kat cni duk guna perkataan tu la ari2..wok tu bahasa org pahang..comel jam tu...

axie said...

tulah i nak cerita mana asal-usul ayat wok tu dikalangan pf..hehe..
next entry k :)

MiSz eiN said...

perghhh
tetibe u jd kreatip plak nie?
berjangkit dr dakcik ah nie
bagus²
xsia2 dorg lantik u jd AJK
klu i...memang tak....lah!
:D

Pssst; ayat tertinggeng tonggek tue mcm lucah je?
haha

dakcik said...

wahh..akhirnya u yg nk citer psl lahirnya perkataan wok..hehehe..i dah lupe nk citer..xpe2..sib baik u ade wok !


eh, cantik kemain jam solat u! kartun 2 pun cantekkkkk ! hahahaha

axie said...

miszein :lucah ke?? baru best wok

axie said...

dakcik : cantek kan? tgk lah sapa yg buat...hehe...kartun2 tu x tahan

syawalsimpsons said...

tempat sue sibuk wat 5s gak...dah nak masuk kali ketiga dah wat audit ni...bile la mau abis

-Sara- said...

wahh, bgos tol ajk surau kita ni hee..comel! :)

byk pahalenye tu azie dapat tau :)

axie said...

syawalsimpsons : samalah kite tahun ke3..bosan kan? setiap tahun plak tu..adoii

axie said...

sara :hehe..TQ sara..mudah-mudahan..amin :)

waniepaez said...

santek wokk..jam u n gambar2 tue...i suke..hehee
patotla u bersemangat,n hasilnye memuaskn:)

axie said...

haha :D
Semangat lah sangat kan?
u kol jek..5s
u kol jek..5s