Monday, May 30, 2011

Kemalasan melanda

Hai uols..
Malas rasanya nak update belog
Mood hilang!

Minggu lepas i demam..
Baik dari demam, i sakit tekak pulak..
I syak mesti tonsil..
So mengadu kat dakcik..
Dia membebel pulak..
Dia kata i kurang air masak...
Sebab tu kerap kena tonsil..

Disebabkan i tak tahan, sakit yang amat..
Sampaikan telinga kiri & leher belah kiri i sakit..
So, i pun pergilah klinik...

Doc tanya i sakit apa???

Me : "saya sakit tekak, telinga & leher belah kiri pun sakit...saya rasa tonsil..dulu saya pernah kena"

Doc senyum jek..
Pastu suh i nganga...
Check punya check...

Doc : "tulah cepat sangat buat kesimpulan....bukan tonsil pun...just sakit tekak jek...nanti saya bagi antibiotik, ubat hisap & ubat alahan tekak"

Me : "saya ingatkan tonsil..so sakit tekak jelah ek?"

Doc : "iya...bukan tonsil, sakit tekak jek..."


7 comments:

-Sara- said...

hikhik..pepandai je wat kesimpulan sndiri ek..nyway, hop azie cepat sembuh ye :)

aDieyZa said...

semoga cepat sembuh.. habiskan ubat tu k.. barulah cepat sihat sedia kala..

jgn lupa updta blog jugak yer.. hihihi

dakcik said...

owh ckp i membebel eh? mandai jek..hahaha..tp mmg kene minum air masak byk tau..=)

axie said...

sara : TQ :)

axie said...

zana : Tgk mood nak update..hehe

axie said...

dakcik : u kan mmg suka mbebel..

waniepaez said...

haha, dgr ckp doc dulu wokk