Thursday, May 5, 2011

Today is Khamis

Sekejap jek dah Khamis kan wok??
Pastu bulan Jun, pastu puasa..
Bulan Julai nanti i maybe dapat 1st anak buah.. (eh, tetiba??)

I sekarang tengah gigih puasa ganti nih..
Aiyoo, puasa dah dekat baru sibuk nak puasa..
Camtu lah manusia..
Eh.. bukan, bukan... i tak kata kat uols..
Camtu lah perangai i..

I sekarang tengah sibuk sikit uruskan perlawanan volleybol untuk sektor i, Ahad ni, kat UKM..
Tetiba i jadi pengurus bidan terjun wok!
Pengurus asal ada hal kat Kuantan pulak..
Selama ni i tau datang main jek..
Susah jugak jadi pengurus rupanya ;(

Apa lagi i nak membebel ek?
Uols nak tahu, pukul 3 pagi tadi i buat susu, pastu i letak kat meja sebelah tepi katil..
Kalo hafiy nangis nak susu, baru lah i bagi kan..
Tapi pukul 5 pagi tadi dia tak nangis pulak..

Dia bangun senyap-senyap wok..
Tetiba i rasa ada orang duk tindih-tindih kaki i..
Rupanya budak tecik itu okey..
Nak turun katil..
I tengok jek apa dia buat..

Dia turun katil...
Pastu capai botol susu dia kat atas meja tu...
Pastu panjat katil semula..
Baring sambil hisap susu..
Last-last tido..

Alolo..cian dia..
Mama dia pulak tido mati..hehe

macam-macam perangai..

11 comments:

MiSz eiN said...

bagus lah dak demok dah pandai berdikari
dia xnk susahkan mama la tue
siang ke mama dia
penat jd bidan terjun
hehe
good boy!!!

zaza said...

alololo.. good boy la hafiy ni!

aDieyZa said...

bijaknya hafiy, dah pandai ambik botol sendiri..

bidan terjun? wah, hebat ni..

dakcik said...

patutla u diam jek 2 3 ari nie..sunyi i tau u xtepon..hehehe


ololo..mama tido mati..tp pndai dah afiy nie..tgk la menantu sape kan?? hahaha motip

~~*Lady Salwa*~~ said...

alolo... gud boy... pandai dia berdikari... :)

axie said...

miszein : bila miszein nak belanje dak demok makan?

axie said...

zaza: berdikari katanya..hehe

axie said...

zana : bidan terjun sbb dah takdek orang..

axie said...

dakcik : i sibuk wok..dgn konsultasi bajet lagik..arghh! bukak blog pun cuti time tau

axie said...

salwa : hehe..1st time..harap2 kekal..eceh!

-Sara- said...

haa..hafiy dah pandai berdikari la tu azie..big boy dah..okey..mama dh boleh stat poses adik yee..hehe :P