Wednesday, June 29, 2011

Dania Qarmila aka Sofea 2nd besday!!

Date : 25 Jun 2011 (Saturday)
Time : 3.00-7.00 pm
Venue : Sofea's home
Theme : Blue & White

2nd besday Sofea dibuat pada Sabtu lepas...
Papa hafiy pulak sebelah petang baru ada coz dia main bola..
So dia nak hantar i pukul 7 pagi ke umah dakcik, time dia nak turun main bola sekali...boleh???

Pikir punya pikir..
Takkan kul 7 pagi i dah tercongok umah dakcik kan?? haha :D
Papa hafiy siap suh i dengan hafiy pakai baju tido p umah dakcik..
Nanti mandi-mandi kat umah dakcik..perghh!!!
Melampau wok..

So, i mesej dak ein suruh ambik kul 11 pagi...

Sofea & mama...cantik kan deco dakcik buat?? kreatif sangat dakcik ni..sebab tu 5s bahagian dia dapat no.1...eh, tetiba???


Cupcake yang memang sedap!!


Budak tecik ini asyik nangis jek..coz Sofea duk buli dia...



Budak2 tecik wif Kak BB (sis in law dakcik)


Besday girl wif Sesame Street Blue Cake


Happy family :)

Okey pic PF jek banyak..
Tapi tanpa dak wanie...
Mana dak wanie???
Time ni jugak dia kena p kursus kat Melaka...
Petang-petang sikit baru dia datang...


Ber3 only ;)


dari kiri : hafiy, axie, dakcik, sofea, mama dakcik, dak ein & kak BB


Cik Puan Ezah pun ada....



Sesi makan-makan...

Dalam kul 5 lebih i dah kena balik...
Coz mak mentua i datang...
Ingatkan nak duduk sampai malam...
Tapi tak dapat wok...

Sorry ek dakcikkkkkkk................
Sian u kena kemas sorang-sorang....
Yelah time besday hafiy diaorang duduk sampai malam, siap kemas-kemas semua...
Time besday hafiy dakcik lah orang yang paling excited, siap buat deco khas untuk hafiy...
Sorry again dakcik...

So i bergambar lah sebelum balik....



dari kiri : ikma, hariz, axie, hafiy, sofea, dakcik & dak ein

Kul 6 lebih baru dak wanie sampai...
Time ni i dah balik...
So tak jumpa dak wanie pun wok..



10 comments:

aDieyZa said...

wah, meriahnya besday sofea!!

Mencari Redha Illahi said...

asal sume gmbar nampak cam pecah.sbb bsr sgt n diresizkan eh

dakcik said...

wah ! kemain update!.hehehe

nk majuk ah balik awal!hahaha

axie said...

zana : makanan2 pun meriah..hehe

axie said...

mencari redha illahi : pic2 ni i ambik dari FB tuan dia..dia mmg dah resize siap2..

axie said...

dakcik : curi gmbr fb u..kenalah update

-Sara- said...

mmg meriah habis! rugi xdpt dtg :(

waniepaez said...

hikhik, sib baek ade cket pic i ..:)sory la wokwok sekalian, xpat nk jmp u olss dihari besday qaseh:)...

axie said...

sara : tulah..kalo x dpt jupe mak buyung ...

axie said...

wanipaez :besday qaseh??? besday sofealah!!!