Tuesday, August 23, 2011

Cahaya Aidilfitri

Hai wok.
Wah tajuk..
Cam lagu Black Dog Bone dah..
Itu tandanya kita dah nak hampir beraya..

Erm, minggu ni last berpuasa kat sini..
Pastu balik kampung! yeay :)
Weekend baru ni, tok aboh & tok ma hafiy datang sini..
So, sabtu & ahad baru ni bersoping sakan..
Penat!

Sabtu tak masak..makan kedai.
Ahad baru masak..
Lepas balik soping, terus masak-masak dengan tok ma.

Semalam pun i masak sikit jek.
Eh, mana gambor nya??
Hehe :) tuan belog dah malas nak tangkap gambor.
Coz semangat nak raya..haha :D
Bak kata dakcik "minggu ni i dah tak masak"
Dakcik lagi bersemangat dari i.haha :D

Hari ni, i berbuka dekat Maritime Cafe Presint 5.
Opis i buat berbuka puasa kat situ.
Nak makan puas-puas (walaupun tak puasa :P)

Letak gambor ketupat bagi feeling sikit..

8 comments:

dakcik said...

tu lah..ikut i nie ha dah cuti memasak..hahaha

semangat raya katenya..=)

p/s : arinie i bukak kat Kg.Baru..hihi

♥z@z@♥ said...

sy pun dah semangat nak raya..ooo blk kg..eh..=)

-Sara- said...

over tau azie ni! lom pape dh tepek pic ketupat! hehe

axie said...

dakcik : u memang.. padahal baru balik kampung 2 hari lepas..

axie said...

zaza : balik kampung mana?

axie said...

sara : hehe, kata semangat raya ;)

Madamme Anne said...

Yes... Anne pun da x masak... Da xde mood la... Nak cutiiiii

axie said...

wah sama dgn dakcik ni!