Thursday, August 11, 2011

Menu Ramadhan ke-10

Sekejap jek dah masuk hari ke-11 kita berpuasa hari ni..
I masak seperti biasa..
Mood rajin masih ada :p

Time masak bulan puasa ni, main campak-campak jek..
Bila berbuka rasa okey jek...takdek pulak terlebih garam ke gula ke..
Bila time bukan bulan puasa, bila memasak kejap-kejap nak rasa..
Eh, tawarlah...
Eh, masinlah..
Eh, manislah..
Pelik??

So menu-menu semalam,

Sup daging


Sawi goreng dengan sos tiram



Ikan cencaru goreng

Harini kena masak lebih sikit..
Coz adik & sepupu i datang berbuka kat umah..
Kena balik cepat-cepat ni...

p/s: Semalam kuar opis 4.30, jalan jem giler coz sebelah opis ada Jualan Raya..Adoi..

8 comments:

~~zaa~~ said...

betul2..kalo time tak puasa, mesti rasa kurang itu ini...zaa pun pelik jugak hehehe



p/s : semalam sangat menyakitkan hati! masing2 selfish parking kat tepi jalan! menyusahkan orang!rumah sekangkang kera pun, pukul 5 sampai! stgh jam ok!!!!

-Sara- said...

nmpk sedap sup dgg azie tu :)

♥z@z@♥ said...

wuwuwu..sye semalam smpai umah kul 6 lebey..mmg jem sgt..dah la itu anak dok mengamuk xmau dok dlm carseat..huhu..

sedapnye sup daging tue..ari mggu nie nak masaklah..

dakcik said...

aahla..betul..
kalo hari tak puasa kemain sibuk nk rase..hehe


p/s : sib baik i naik moto semalam..
kesian org yg naik kete tue..

axie said...

zaa : kena kuar awal2 hari ni

axie said...

sara : hehe ;)

axie said...

zaza : azie smpai nak dekat kul 6..terus rushing masak..

axie said...

dakcik : nak naik moto jgk lah..