Friday, August 12, 2011

Menu Ramadhan ke-11

Semalam i terlupa nak tangkap gambar..
I siap masak lambat sangat..
Azan dah berkumandang..
I baru terhegeh-hegeh cedok lauk...hehe

Semalam berbuka sekali dengan adik i..
Sepupu i tak ikut pulak..
So, masa tengah-tengah makan...
Baru teringat "eh tak tangkap gambar!!"

So, masa sahur tadi baru lah tangkap gambor...hehe (sempat lagik tu)

Tom Yam Campur


Ayam Masak Merah

Hari ni berbuka bersama Geng PF dekat umah i..
Masing-masing bawak lauk..
Pot Luck katanya..
Setiap tahun wajib ada berbuka sekali dengan Geng PF...

So, i buat pemanis mulut ni,


Kek Batik Milo

Ambik resipi dari Cik Tiey Basir..hehe
1st time buat..
I pun tak tahu apa rasanya..hehe

11 comments:

-Sara- said...

ehehe..kelakarla azie ni, sempat lg tu..nak gak ambik gambar..time sahur pon jadi ye! :D

-Sara- said...

ehehe..kelakarla azie ni, sempat lg tu..nak gak ambik gambar..time sahur pon jadi ye! :D

Ummi Siti said...

mana yg dah di potongnya azie...

Ummi Siti said...

mana yang dah dipotong.....

axie said...

sara : hehe..mestilah..tak leh tinggal ;)

axie said...

kak siti : buat malam td, tak potong lagi..agak2 jadi ke??
nanti potong ntah2 jadi lain..hehe

dakcik said...

ooo..pndai xckp pun buat kek batik !!hehe
tp xpe i tetap suka..wpun xde puding tauhu..;)

axie said...

SUPRISE!!!
hahaha :D
i pon tak tahu jadi ke tak

dianizan said...

hehehe i klu ader pot luck memang suka wak kek batik tu sbb senang..

axie said...

senang kan ina..hehe

♥z@z@♥ said...

ayam masak merah kesukaan suami saya..walau bini dia nie masak x brape sedap tp dia mkn jgk..haha