Thursday, August 18, 2011

Menu Ramadhan ke-16

Semalam kan i cuti..
Nak cari baju melayu hafiy & papa hafiy kan..
Kat Jalan TAR banyak gile.
Warna kuning pun banyak..

Nasib baik i pergi pagi..
Orang tak ramai lagi..
Dalam 3.30 i dah balik umah..

Semalam Ramadhan ke-17, i tak masak.
Kawasan rumah i buat majlis berbuka puasa ramai-ramai..
I pun join jelah :)
So relaks lah sikit.

Ini menu untuk Ramadhan ke-16..
Menu yang simple, tapi sedap..eceh!

Sayur air bayam


Ikan kembung goreng berlada

I dah semakin kekurangan idea nak masak...
Bila papa hafiy tanya nak masak apa hari ni??
I kata takdek idea.
Bila i tanya dia nak makan apa hari ni??
Dia pun jawab takdek idea.
Adoi!!

6 comments:

-Sara- said...

hehe..makin hari makin sikit lauk kan..yelah dh hari2 msak kering idea lah, sara wiken je masaknya..meriah jelah idea lam pale ni nk masak ape..hehe

dakcik said...

sanggup cuti nk p shoping..hehehe..ckp kat i..=)


i pon kering idea..next week igt nk cuti memasak dah..hehe

♥z@z@♥ said...

kite mggu nie langsung x masak..haha..laki keje malam..

axie said...

sara ; dah tekdek idea sara..buntu dah kepala ni..hehe

axie said...

dakcik : wadi cuti nuzul kan..pastu paksa i cuti jugak teman dia beli baju melayu..hehe

next week i nak cuti gaklah...

axie said...

zaza : harini kite x masak..laki berbuka kat luar..lagipun kite tak pose..hehe