Wednesday, August 3, 2011

Menu Ramadhan ke-2

Kan i dah kata nak masak kan..
So, semalam memasak lah kite..hehe
Pergi bazar juz beli kuih tepung pelita & air soya..
Ini menu-menunya,

Singgang ikan, kangkung belacan, daging masak kicap & budu (wajib ado..hiks)


Ini budak tecik pun berbuka bersama..



Pastu menanges-nanges nak air soya..heh!

Hari ni nak masak apa ek??
Maybe tak masak kot..
Coz papa hafiy berbuka kat luar dengan tempat keje dia..
Hrmm nampaknya berbuka berdua dengan hafiy jelah kot..
Nak masak memang tak dapat lerrr..
Budak tecik tu mesti kaco..
Pastu mintak dukung, nak tengok apa yang mama dia masak dalam kuali..

12 comments:

-Sara- said...

wah kire sempat la tu masak.. :)

~~zaa~~ said...

positif! heheheh bagus2...macam sedap je singgang tu....

~SHiLA~ said...

baiknye la afiy duk dlm tu.danish klu kt lua,mmg xnk duduk.nk duduk kt kui org beso lak

dakcik said...

meh la dtg berbuke kat umah i..
nak ?

axie said...

sara : terkejar2 sara..nasib sempat

axie said...

zaa : baca blog za, terus mood rajin datang..hehe

axie said...

shila: sekejap jek dia baik tu.. lama sikit dia bosan, sbb org x layan dia..

axie said...

dakcik : u masak ke wok??

♥z@z@♥ said...

sume nie favy hubby saye..maklumlah ore kelate sejati..huhu

axie said...

menu orang pantai timur..hehe..budu takleh tinggal..

waniepaez said...

Gud Gurl:)hehe..ops..wife y solehah:)amin...i pong masak u, lagik jimat, masak y ringkas2 :)

axie said...

samlah kite dak wanies