Tuesday, September 13, 2011

3 Syawal ku...

Dalam kul 11 pagi terus bergerak pergi umah i...
Tok sedara i buat open house, makan nasi minyak & kueh-mueh..
Rumah tok sedara i pun sebelah umah i jek...

Lepas tu, bergerak pergi Losong..
Beraya umah sedara-belah ayah i pulak kat sana..
Berkonvoi 2 buah kereta..
Jalan jem sangat-sangat...

Kat sana tak ambik gambor pulak..
Lepas tu, dalam pukul 4 kitorang berpecah  coz papa hafiy nak kejar masa untuk book chalet & dewan untuk reunion sekolah dia esok..
Buat dekat dengan umah papa hafiy, Pantai Kelulut..
Lepas tu terus snap-snap gambor kat pantai tu..

Raya-raya jugak wok, selamat hari kemerdekaan uols ;)

Muka risau papa bawak pegi pantai

Budak tecik ni takut ombak...

Bertiga :)

Terus nanges bila mama suruh posing...nape entah takut sangat ombak!

Pulau Kapas, dah lama tak pergi...

Posing dengan mama, tetap nanges...

Ok sikit dah  kot...

Heh! tetiba nanges balik....adoilah...

Nanges tak berhenti-henti..haha :D

Bila letak atas pasir, cepat-cepat dia lari nak pergi kat kereta...ajak balik.

Melarikan diri....

Papa bawak pegi taman mainan kan main suka...

Asal nampak jek taman mainan dia akan sebut "nak, nak, nak, nak"

Lepas tu, terus balik semula umah papa hafiy...
Malam tu buat BBQ, bakar sate, sotong & ayam.

13 comments:

~~zaa~~ said...

sakan sungguh mektok ni beraya!

~SHiLA~ said...

aah la lame da xg pulau kapas.pulau phentian dkt ngn sane gak x

♥z@z@♥ said...

first time nie tgk budak takut pntai..biase suke je dpt main air..

-Sara- said...

azie, nape hafiy takot laut? syaqir kemain suka ngan pantai tau! heee

ZaNa aDieyZa said...

meriahnya raya!!!

jeles tgk gmbr2 axie.. cantik2 ok!! geram betul tgk gambar dekat pantai tu..

ieda said...

seronoknya dikk ke pulau kapas ..
akak x pernah sampai layie nie :)

axie said...

zaa : mestilah...haha :D

axie said...

shiela: tulah dah lama tak pergi.. tapi pulau yang cantek kat tganu ni, pulau perhentian & pulau redang

axie said...

zaza : tak tahulah ikot sapa...
asal balik wajib bawak pergi pantai, tapi dia mesti nanges..

axie said...

sara : entah sara, dari kecik lagi dia takot, sampai lah sekarang nih..

axie said...

zana: papa hafiy yg snapkan.. kalo azie yg snap tak cantik pun..haha

axie said...

ieda : kak, sronok pegi situ..pegi pagi pastu balik petang..
nak tido sana pun boleh..
kat situ boleh buat aktiviti macam2..tp dah lama tak pegi..time sekolah2 dulu rajin jugak pergi dgn family...

dakcik said...

afiy budak penakut ombak..aritue kat desa waterpark pun takut ombak tipu..hehe

p/s : jeles tgk gmbr u clear..xblur mcm i punya!