Friday, October 28, 2011

Random

Hai uols
Bersiaran kembali setelah penat  beraya Deepavali..hehe ;)

Sampai dari kampung pun dah dekat 9.00 malam
Tengok-tengok jiran sebelah umah  bising jek..
Penuh orang datang beraya umah dia.
Ops, lupa nak bagitau jiran i India uols.
Beraya kat sini jek..
Tak balik kampung pun..
Orang yang tak beraya pulak sibuk balik kampung kan??hehe :)
Dia jemput jugak weols datang beraya umah dia.
Tapi i tak pergi..penat wok baru sampai.

Budak tecik tu sejak balik dari kampung kan main manja semacam..
Nak mintak dukung jek..
Nak tengok TV pun nak kena berteman..
Amboi mentang-mentang balik kampung semua manjakan dia..
Orang tu dukung, orang ini dukung..
Dahlah berat 11 kg!!
Balik sini nak manja-manja macam kat kampung yek??
Takpe kite layan...kite layan..kalo tak tahan kita bagi ZAPP jek!!

Esok Final Piala FA Terengganu VS Negeri Sembilan.
Papa Hafiy dah beli tiket awal-awal time balik kampung baru-baru ni.
Dapat RM 25 punya.
Nasib baik i ada program esok.
Kalo tak i angkut Hafiy pergi stadium sekali.hehe

Peteh Ganu Peteh!! wi hok terbaik okey!


10 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kier tgk tv kat rumah je la ye..kekeke...

-Sara- said...

ganu kitee! berehhhh! :D

wahida said...

kita pun tgk kat tv je la...
comelnya anak u sis...geram la...


salam kenal..terus follow sini...

axie said...

mrs eady : samalah kite :)

axie said...

sara : na..na..na ganu kitee!! ganu boleh!

axie said...

wahida : salam kenal :) i pon dah follow.

ieda said...

alor2 cumei nye budak nie

geram lak akak tgk
ermm entah akak leh tgk ker idokk huhuhu

Zana Adieyza said...

zana x pernah tgk bola kat stadium.. huhuhu.. x minat..

ala, zana org N9.. hope N9 menang.. hihihi

axie said...

eida: hrmm tgk tv je kak

axie said...

zana : N9 dah menang pon...