Thursday, December 22, 2011

My 26th Birthday :)

Hai uols..
Baru berkesempatan mengupdate belog.
Entah, i pun tak tahu i sibuk dengan apa..
Tapi, memang tak dek masa nak buka belog & blogwalking..
Ni pun i curik masa jap.
Kejap lagi ada meeting pulak.

Alhamdulilah genap lah i berumur 26 tahun pada 17 Disember yang lalu..
TQVM kepada semua yang wish kat hp & FB..
Besday i dengan Dakcik kan dekat-dekat, Dakcik pulak 15 Disember tau.
So, weols sambut sama-sama baru ni..
Kat Manhattan Fish Market, Alamanda

Besday girl, Dakcik& me

Wif makanan masing-masing, tetiba pic Dakcik tak dek plak.

Dak Ein tengah tulis ucapan kat kad  besday

Dakcik dengan kad besdaynya

Suprise cup cake untuk weols from Dak Wanies & Dak Ein

Bos Wanie yang tolong buatkan..TQ Pn. Nik :)

Muka eksaited

Perancang majlis..TQ uols, love u !

Hadiah besday from Papa Hafiy ( i dah request siap2..besday tahun ni i nak Fareeda 2 helai..haha )
TQ Papa Hafiy, setiap tahun bagi Fareeda pun okey..hehe

11 comments:

Shaleila said...

happy birthday. . .semoga panjang umur, penuh kebahagian. . .berjaya dunia dan akhirat ^_^

bonda dadif aka akish said...

u..hepi belated besday..

=)

-Sara- said...

suke tgk kaler tema pink purple korang! heee

Qhaifa Nur said...

hepi bufday...
sedapnya cup cake..

JilLL heyrie ♥ mika said...

happy belated birthday azie!
sorry lambat wish.
:)

axie said...

shaleila :TQ dear

axie said...

bonda dadif : TQ dear

axie said...

sara : tak rancang pon sara..

axie said...

qhaifa nur : tq dear.sedap sangat!

axie said...

jill : TQ sis :)

waniepaez said...

tetibe nk ckp, tq ajila:)hahaa

hehehe...

luv u n dakcik so much:)