Monday, December 5, 2011

Orang lain yang peknen, orang lain yang alahan..hehe

Hrmm..kesian Papa Hafiy..hehe
I yang peknen, dia yang morning sickness teruk..
Time i peknen kan Hafiy pun cam tu jugak..kejap-kejap dia loya tekak.
Tapi dalam seminggu jek.

Tapi, kali ni, teruk sangat tengok dia..
Melepek jek.
Asal makan, muntah.
Asal makan, muntah
Makan pun dah tak lalu..
Hari ni pun dah 2 kali muntah..
I pulak yang kena jaga dia..eh?

I pulak setakat ni okey lagi..
Takdek apa-apa alahan.
Makan pun makin banyak..haha :D

Takpelah, biar Papa Hafiy tanggung semua alahan-alahan ni..
Ini dinamakan pengorbanan..
Baru adil kan? hehe :)

14 comments:

dakcik said...

aah..pengorbanan kan
untung isterinya..

The Lady Chosen said...

hehehe mmg sgt adil...baru la sharing is caring kan azie... XD

♥z@z@♥ said...

bestnye..dlu kite yg teruk alahan 9bulan non stop..hope next pregnant biar hubby lak alahan..haha..bru adilkan...=)

Misz Pinkie Winkie said...

hehheh...
makin kuruslah si wadiee.
takpe..pengorbanan sorang papa.

mestie wadie benggang kalo azie makan dengan seleranya depan dia
hehe

axie said...

dakcik : untung i..haha

axie said...

kak nini : berat sama pikul..hehe

axie said...

zaza : yeke?? cian zaza..

axie said...

linda : hehe..tau tak pe. bini dia siap makan bertambah2..

-Sara- said...

haha,sweet! next peknen sara nk asben gaklah yg alahan..bru die tau! hihi

Madamme Anne said...

siannyer en hubby... lg kesian sbb klu dia asyik MC.. msti org susah nak phm.. klu kite pregnant ni mc sbb morning sickness, bos phm.. tp bile lelaki MC sbb morning sickness cam pelik je kan.. hikhik..
btw, take care azie... :)

Madamme Anne said...

siannyer en hubby... lg kesian sbb klu dia asyik MC.. msti org susah nak phm.. klu kite pregnant ni mc sbb morning sickness, bos phm.. tp bile lelaki MC sbb morning sickness cam pelik je kan.. hikhik..
btw, take care azie... :)

axie said...

sara : hehe..baru adil sara :)

axie said...

anne : nasib baik bos dia paham, coz bos dia pun pernah kena camtu time bini dia peknen.

ieda said...

ekekek biar dia rasa , bukan mudah untuk menjadi ibu dan bukan mudah utk mengandungkan anak dia :))