Friday, January 20, 2012

Check-up lagi

Bukan check-up peknen uols.
Check-up batuk..
Dah 3 kali i ulang-alik pergi klinik pasal batuk ni..
Semalam i pergi lagi coz ubat dah habis..

Doc pun cam dah tak tahu nak buat apa, coz dah lama i batuk.
Nak x-ray tak boleh coz i peknen.
Semalam dapat antibiotik pulak.
Doc kata antibiotik yang dia bagi ni boleh untuk orang peknen.
Sambil-sambil tu, dia suruh i kerap kumur dengan air garam.

Eh, 2, 3 hari ni i rasa ngilu jek gigi...sengal-sengal pun ada.
Normal ek?
I rasa i kurang kalsium.
Kena rajin-rajin minum susu lah  macam ni.

8 comments:

III bDkNaKaL III said...

mase peknen hafiy, u mnum susu x azie?

Qhaifa Nur said...

batuk ni kekadang lambat nak baik..
moga cepat sembuh..

-Sara- said...

azie, gigi sengal tu gaknya krg kalsium..azie kena mnum susu la tu ;)

waniepaez said...

Beli pil kalsium u,susu 2x sehari,hihi

axie said...

aina : minum jgk tp kadang2

axie said...

qhaifa nur : hrmm masuk 5 bylan abru hilang

axie said...

sara : tulah..dah minum tp kadang2

axie said...

wanie : x larat dah makan pil..minum susu jek