Wednesday, February 20, 2013

My Second Baby Boy

Name : Muhammad Izzul Haziq
DOB : 5 August 2012
POB : Hospital Sultanah Nur Zahirah, K.Terengganu
Weight : 2.96 kg


1st day ..time ni Abang Hafiy masih tak boleh terima kenyataan lagi..haha..asyik nak buat adik jek kejenya

Kulit mengelupas satu badan..bersalin kulit kekdahnya.

Raya pertama, 15 hari...raya dalam pantang tau! sob.sob

Haziq dan papa raya ke-2

Sedang lena tido..tak mahu bedung..mcm abang dia jugak

Abang Hafiy temankan adik tido

Caya  nak cuculah!

sebulan

Budak mata sepet..hehe

Syok rupanya tido macam ni..


Baik kan abang caya??

Tapi depan kamera je dia buat baik dengan caya..

Budak jepun

1st time bawak pergi bercuti , Gold Coast Morib

Uwaaa..adik nak main air macam Abang Hafiy jugak..

Nah! penumbuk caya..

3 bulan dah botak..wif Safa omei..

5 bulan

Bosannya today..


Jom buli Abang Hafiy


Eh, spek senget pulak...

Jom race! sekarang saya dah 6 bulan..


Ini lah Haziq, adik Hafiy uols..
Nama panggilan manja, Adik..
Hafiy sekarang automatik panggil "Abang Hafiy"..tapi dia tak suka.

Kejadian semalam..
Mama : Abang Hafiy..mandi...Abang Hafiy bukak baju..
Hafiy : Hafiylah..!

Haziq sekarang dah 6 bulan
Pejam celik, pejam celik..Eh, dah 6 bulan dah rupanya budak ni..
Sangat-sangat manja..
Asyik nak berkepit dengan mama jek..walaupun papa dah dukung!hadoi...
Sekarang baru mengesot, masih belom merangkak dan dia dah start makan..

3 comments:

Qhaifa Nur said...

2 hero yang ensem...
seronok abang ada geng...

~SHiLA~ said...

lame xupdet.hehe

hafiy xnk panggil abg ek.yg danish kitorg ckp danish nti dia yg ckp 'bkn danish,abg la'.hehe

-Sara- said...

muka sama ngan abg hafiy :)