Tuesday, December 8, 2015

Cerita terkini my boys!

Dah lama rasanya tak update belog.. lebih kurang 2 tahun menghilang..hehe..
Nak menaip dan mengarang pun dah kekok rasanya..
Rasa cam nak delete belog ini..tapi sayang..
Banyak citer-citer lama dari zaman bujang dan banyak jugak posting lama yang mengarut-ngarut yang dah delete..

Jom bercerita mengenai hero-hero iols yang dah membesar pantas!

Izzul Haziq 3y & Izzul Hafiy 5y



















Dah tamat GA






















Tahun depan Hafiy akan masuk pra-sekolah..
Alhamdulilah dapat jugak pra-sekolah walaupun permohonan pertama ditolak..hehe..
Tapi atas usaha gigih mama dia turun naik pejabat pendidikan akhirnya berbaloi!

Haziq..budak manja..





















Haziq selalu buli Abang Hafiy..
Dua beradik ni selalu bertengkar dan bergaduh...
Tapi sekejap je kang baik balik..boleh main sama-sama balik..
Tapi selalunya Abang Hafiy yang banyak mengalah dengan adik..

Jalan-jalan Planetarium






















Walaupun adik dia buat dia macam-macam, dia akan tahan je..
Melainkan kalau dah sakit sangat-sangat baru dia balas..
Haziq maybe akan masuk tadika umur 5 tahun jugak nanti sama cam Abang Hafiy..
Tapi tak tahulah camna nak pergi tadika nanti..manja bebenor!